Нано-стик излекува коляното и болките в кръста и раменете ми: Квантова терапия, био-енергийно лечение

Квантовата терапия Био-енергийно лечение
С Нано-стик излекувах коляното и болките в кръста и раменете си
Нано-стик излекува коляното и болките в кръста и раменете ми: Квантова терапия, био-енергийно лечение 
Лично свидетелство: Взех го първо да пробвам и ми оправи ставите, даже тежки травми - в раменете, гърба и коленете. Наистина помогна. Тогава не разбирах защо. После поразучих; Това е нулева енергия - с други думи, премахва негативната (болната) енергия и връща биополето във изначално чисто състояние. Автоматически организма си възстановява здравословните функции - тр. му само време да се възстанови.

Прочетете: Квантов био-енергиен стик 2000 йонизация - енергиен баланс

Как излекувах коляното си: Имах скъсано сухожилие и ме беше страх от операция. Не можех дори да стъпвам на този крак. Почувствах възстановяването още в първия ден. До дни чувствах как коляното напълно се възстановява. Носех го винаги на тренировките още някой-друг месец, докато и последните симптоми изчезнаха.

Същевременно, квантовата пръчка, прави течностите в организма по-ликвидни - така кръвта започва да снабдява болните места. Там е болно - понеже не се е снабдявало. Възстановителния процес започва моментално, направо го чувстваш.

Йонизацията се равнява на най-здравословната при изгрев на плажа... Така че, добре е ако си го държиш в близост. Дори да го поставиш джоба или в раницата, той си действа.

Другото за което постоянно ползваме тази енергийна палка, е за масаж. Моментално напипва всички болни места и страхотно бързо ги отпуска с леко разтриване. Затова гледам да не се разделям с него...

Как да лекувате семейството си: Децата съм успявал да ги лекувам, при предписани антибиотици, само с 1-2сеанса по 20-30 мин. Пред очите си съм виждал, как докато им правя и вече хремата, кашлицата и въобще болния изглед изчезват.

Просто, методите за ползване са много и разнообразни. Като го вземете трябва да изпробвате и да се учите. Казват, че няма болест, която не може да излекува - понеже всичките опират до био енергията на квантово ниво - на която той въздейства. А на по-субстанциално ниво всичко опира до снабдяването с кислород на болните места. Знае се, че тогава дори раковите тумори моментално започват да се лекуват. Ясно, че не съм ги пробвал всичките, но от това което съм пробвал смятам, че наистина е така. Много бързо помага за болки в бъбреците, сърцето, кръста, ставите и т.н.

Пробвайте с тези, 40-70 лв. са нищо. Най-добрите, които продаваме съчетават и Японската технология (струват по 400 лв.) и Американската (към 300 лв), а ние ви препоръчваме комбинирана квантова писалка за около 100 лв. Ако ви хареса, тогава се харчете да си купите тези скъпите - сигурен съм че си заслужават, но и тези имат същото въздействие, дори силата да им е наполовина - просто правиш двойно по-дълги процедури. ;)


Прочетете още:
ПНано-стик излекува коляното и болките в кръста и раменете ми: Квантова терапия, био-енергийно лечение  
ПОРЪЧАЙТЕ КВАНТОВ-БИО-ЕНЕРГИЕН СТИК
КАК ДА ПОЛЗВАТЕ КВАНТОВИЯ СТИК 
ОТЛИЧНО КАРДИО С РОЛЕРИ: 800 КАЛОРИИ НА ЧАС

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Най-посещаваните публикации